Subject: Jõhvi linna, Rakvere tn 23/1 ja Rakvere tn 23/2 kruntide ja lähiala detailplaneeringu vastuvõtmise ja avaliku väljapaneku teade
From: <[email-masked]>
To: "Eesti Geoloogiateenistus" <[email-masked]>, "Keskkonnaamet" <[email-masked]>,Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>,Järve Biopuhastus OÜ <[email-masked]>,Elektrilevi OÜ <[email-masked]>,Rakvere tn 25 Noto Pro Jõhvi OÜ <[email-masked]>,Rahu tn 16a korteriühistu <[email-masked]>, "Rakvere tn 21 Aktsiaselts Sventli" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 11:46:06 +0300

Tere!

Saadame teile Jõhvi Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jõhvi linna, Rakvere tn 23/1 ja Rakvere tn 23/2 kruntide ja 
lähiala detailplaneeringu vastuvõtmise ja avaliku väljapaneku teade, mis on 
registreeritud 15.05.2025 numbriga 7-1.3/819-13.

Heade soovidega
Tiit Toos
planeerimisspetsialist
[email-masked]

Jõhvi Vallavalitsus
Kooli 2, 41595 Jõhvi
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.